18 Eylül 2014 Perşembe

Siir: Seni Oldugun Gibi Sevdim - Yazan: Gulten Agritmis - Guncel Sanat Dergisi Sayı 32 Eylül - Ekim 2014





























Şiir: Seni Olduğun Gibi Sevdim
Yazan: Gülten Ağrıtmış
Yayınlandığı Adres;
Güncel Sanat Dergisi
Sayı 32
Eylül - Ekim 2014


SENİ OLDUĞUN GİBİ SEVDİM
Seni olduğun gibi sevdim
Kendine bak cesaretle
Sevgiyi ifade edecek
Kelimelerim kalmadı
Tıngır mıngır
Para değil
Harcanmasın kolayca
Sana bir tek
Kelimelerim
Olduğun gibi
Oluşuna...
Örselenmiş çocukluğun
Bir joker gibi kaçış
Hep
Benden
Yalnız olduğunu
Bilmemek adına
Kabukların var
Portakaldan
Uğraş
Ben ışığımı sunarım sana
Büyü benle beraber
Büyü
Sen de bul ışığını sun bana
Derinim sana
Bak bana
Cesaretim var kırma
Yıllar geçer
Sev yine
Olduğum gibi
Beni kendine
Dene
Bir derviş gibi
Bak içerden
Kulağına fısıldar
Aşk sensin
Sensin diye
Derinden…
Yazan: Gülten Ağrıtmış

14 Temmuz 2014

http://www.youtube.com/watch?v=CjrBHKjnXMs
Şiir: Seni Olduğun Gibi Sevdim
Yazan: Gülten Ağrıtmış
Seslendiren: Ali Yılmaz

http://www.istanbulsiirakademisi.com/

4. ULUSLARARASI CENGİZ AYTMATOV ŞİİR YARIŞMASI
BİRİNCİLİK BÜYÜK ÖDÜLÜNÜ ''SENİ OLDUĞUN GİBİ SEVDİM'' ŞİİRİYLE GÜLTEN AĞRITMIŞ
KAZANMIŞTIR.

ÖDÜL ALAN ŞİİR: Seni Olduğun Gibi Sevdim.






5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanununca korunmaktadır.
81. Maddesi gereği her eserin tamamının telif hakları yazara aittir.








































Gulten Agritmis Web
https://vimeo.com/gultenagritmis/videos



5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanununca korunmaktadır. / 81. Maddesi gereği her eserin tamamının telif hakları saklıdır yazara aittir.
No.5846 accordance with the law of intellectual and artistic Works, all kinds of parts of the work as a whole for the moral and material rights reserved.