4 Kasım 2014 Salı

Şiir: Bugün O Gün - Yazan: Gülten Ağrıtmış // Güncel Sanat Dergisi - Kasım Aralık 2014 Sayı 33



Şiir: Bugün O Gün
Yazan: Gülten Ağrıtmış
Yayınlandığı Adres: Güncel Sanat Dergisi
Kasım Aralık 2014
Yıl 6
Sayı 33

BUGÜN O GÜN
Doyamadım yüzünün duruluğuna
Senin ruhunda kendi ruhumun
Uyanışı olduğuna
Suçladım kendimi Sessizliğine
Son nefesime kadar
Yanımda olup hayatıma girmişken
Beni bulmak kolay mıydı sana
Ya bana seni bulmak
Sen uçup gitmeye
Çevirmişken zamanı
Kalbim senden gitmedi
Gözlerimin içi gözlerinde parlarken
Sen karşımda olduğunda
Mektup attım zarflarına
Arzularıma
İçimde hissettiğim nuruna
Israr eden yüreğime söyle
Bazı şeyler olmaması
Gerekiyormuş de
Bir de fotoğraflar var
Güzel bir gün
Gülümsemenle bugün
Gelse kuşlardan
O gün.
Gülten Ağrıtmış

15 Temmuz 2014

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanununca korunmaktadır.81. Maddesi gereği her eserin tamamının telif hakları yazara aittir.










Fotoğraflar: Hürrem Yangın Tahmazoğlu




Gulten Agritmis Web
https://vimeo.com/gultenagritmis/videos



5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanununca korunmaktadır. / 81. Maddesi gereği her eserin tamamının telif hakları saklıdır yazara aittir.
No.5846 accordance with the law of intellectual and artistic Works, all kinds of parts of the work as a whole for the moral and material rights reserved.