8 Mart 2015 Pazar

Şiir: Üçü Sende Aşktır - Yazan: Gülten Ağrıtmış // Güncel Sanat Dergisi Mart - Nisan 2015 Sayı 35



Şiir: Üçü Sende Aşktır
Yazan: Gülten Ağrıtmış
Güncel Sanat Dergisi 
Mart - Nisan 2015 Sayı 35



ÜÇÜ SENDE AŞKTIR
Olgunluk geldi senden adım adım
Çaba arkasından
Narin sevgin
Narin güzelliğin
Gözlerini gözlerime dikmişken
Parmaklarının ucu
Zarifçe tutar beni
Yakınlık sohbet ve gülmek
Bağlılık tüm sırlarımla sen
Tutku tüm sürprizlerim
Üçü sende aşktır
Gülen gözlerin
Islak yumuşak dudakların
Bana bakan dişlerin
Güzel sesin
İşte hepsini öpüyorum
Sohbetini içime çekmek
Varlığını anlamlı bulmak
Her tanen her zerren
İnanılmaz mutluluk
Duru bir su gibisin
Bilinçle bağladığın ipimde
Duru bir su gibisin
Hayatımın tam içinde…
Gülten Ağrıtmış
29.09.2014


5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanununca korunmaktadır .81. Maddesi gereği her eserin tamamının telif hakları yazara aittir.

Bu sayının özel bölümü. Hollanda şiiri ve şairleri üzerine. Resim: Nuri Can Hollanda'dan bir görüntü




Şiir: Üçü Sende Aşktır
Yazan: Gülten Ağrıtmış
Seslendiren: Ali Yılmaz



5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanununca korunmaktadır/81. Maddesi gereği her eserin tamamının telif hakları yazara aittir.

Gulten Agritmis Web