16 Ocak 2016 Cumartesi

Şiir: Alır Gidermiş Hayat - Yazan: Gülten Ağrıtmış





https://www.youtube.com/watch?v=CzTx8OujIDQ


ALIR GİDERMİŞ HAYAT
Kuytu köşelerimde seni buldum hep
Düşlerimde unutmak mümkün olmadı
Söz vermiştin bana
Nasıl bir günah işledim
Sesin kaldı geriye telefonlarda
Yaşadığın ışık bana
İçimdeki özlemime güneş gibi…
Değişti her şey yeni insanlar yeni neşeler yeni ümitler
Hep elin ellerimde
Yüreğin yüreğimde  
Meğer götürürmüş
Alır gidermiş hayat…
Karanlık kapladığında İçimi, sarılırım sesine
Hiç alışamadım sensizliğine
Senden bir şey ararım Karşıma çıkan her insanda
Kar yağıyor Vakit geçiyor
Çok geç olmadan
Sen eski değil son sevgilimsin…
Sesin sesime değdiğinde açar fidanlar…
Senin aşkın İçimdeki yürekte var…
Hatalarını ve
Tek tek hatalarımı görürken
Her biçimdeyim…
Nasıl bir hal içindeyim…
Yaralarım saklı
Dimdik yolumda geçer işte geçer vakit…
Engin denizlere bıraktım seni
Son sevgilim el sallarım sana el sallarım…
Sen bir meleksin…
Biliyorum sen bir meleksin…
Ne çok ağlarım ne çok gülerim senle
Kimse senin gibi değil
Kimse sen değil…
Sen bana bakma
Dalgalar beni alacak
Duvarlara çarpa çarpa
Beni de melek yapacak…
Gözlerin gözlerimde
Aşkın en derin yerimde
Meğer götürürmüş
Alır gidermiş hayat…
Durdurmak isterdim işte hayata inat
Gülten Ağrıtmış
       31 Aralık 2015


5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanununca korunmaktadır/81. Maddesi gereği her eserin tamamının telif hakları yazara aittir.