25 Eylül 2016 Pazar

Şiir: Ne Dedin? // Yazan: Gülten Ağrıtmış






NE DEDİN?
Hiç hunim var başımda
Elbisem var
Külodum yok dedin mi?
Artık ben deliyim dedin mi?
Dünden sevdiklerine veda ettin mi?
Yeni insanlara
Yeni beninle hoş geldin dedin mi?
Deli halin mi daha akıllı
Daha akıllı halin mi daha deli
Ayırt edemediğin anlarda
Artık bir hunim var deyip
Kendini kendinle barışıp
Kabul ettin mi?
Karanlığın içinde boğuştuğun o anlarda
Ne zaman edinmişim ben bu dostları dedin mi?
Dedin mi kendine
Ben ne zaman deli oldum!
Dedin mi kendine
Ben deliyim
Ben deliyim...
En zoru buyken...
O sana uzanan dost ellerin arasında
Kendinle barıştın mı?
Çıkmazın içine girdiğinde
Bir uzanan el ve bir el daha
Uzandığında
Ne değerli hepsi
Külodum yok ama insanlarım var...
Dedin mi?
Delirdim diye
Kaybettiklerim var...
Kazandıklarım var...
Gözyaşlarım sevdiklerime...
Karmakarışıkken her şey
Yeni hayatıma
Yeni benle...
Yaşamaya devam edip...
Ben deliyim dedin mi?
Ne dedin?
Kıymetini biliyor musun?
Sen ne dedin?
21 Mayıs 2016



5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanununca korunmaktadır/81. Maddesi gereği her eserin tamamının telif hakları yazara aittir.