19 Mayıs 2020 Salı

Şiir: Renkli Şekerler // Yazan: Gülten Ağrıtmış







Renkli Şekerler

Her seçim yeni bir evren yaratırken
Ben hangi evrendeyim?
Seni bırakırken benden
Ya da
Sen ve ben buluşurken bir beden de
Kötülük ve iyilik
Şeytan ve melek
Bir beden de
Bir bütün mü benlikte?
Çıplak ayaklarımla yürürken yollarda
Yağmur yağarken boşanırcasına
Bindiğim taksi
Makam arabasıyken
Hangi ruhla yaşardım bunları
Sen mi ben mi?
Ben mi sen?
Sen mi ben?
Kafamızda konuşurken
Karar verirken
Hangimiz gerçek?
Hangimiz doğru?
Renkli şekerlere ağlardık
Hangimiz gülerdik?
Sarı
Kırmızı yeşil
Mavi
Şekerler
Satıyorum
Yok mu alan?
Gözümün retinası yırtılırken
Uçan martılar
Sonra dikilirken
Artık uçmayan martılar
Simit atan ellere gitmeyen martılar
Körken beni ve seni seven
Görürken
Senden
Ya da benden kaçan martılar
Çıplak ayaklarımla yollardayım
Islak
Islak her yer
Renkli şekerler
Sarı
Mavi yeşil
Kırmızı
Her seçim yeni bir evren yaratırken
Ben hangi evrendeyim?
Sen hangi evrendesin?
Gülten Ağrıtmış
19 Mayıs 2020







Gülten Ağrıtmış Web


5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanununca korunmaktadır/
81. Maddesi gereği her eserin tamamının telif hakları yazara aittir.