19 Haziran 2023 Pazartesi

Şiir: Kilitler // Yazan: Gülten Ağrıtmış




KİLİTLER
Anahtarlar kilitledi
Kilitliyim
Beynimde odalar
Her oda kilitli
Odalarda yılanlar
Beynimde damarlar
Her damarın içinde ince yılanlar
Odalar kilitli
Salonda kocaman timsah
Beni yemek istiyor
Savaşıyorum
İçimdeki yılanlar sıkıyor boğmak istiyor beni
Yeşil timsah salonda
Kendimi korumaya çalışıyorum
Damarlarım şişiyor
Yılanlar damarlarımda geziniyor
Timsah sıçrıyor
Ağzını açıyor
Kurtulup timsahtan
Kapatıyorum salonu
Geçiyorum yatağa
Kitlenmiş beynimde yılanlar
Kıvıl kıvıl
Yanda komidin
Balyoz üstünde
Koca balyozu alıp
Geriye
Kafama indiriyorum
Kırılan kafatasımın içinde
Yılanlar eziliyor
Eziliyor yılanlar
Eziliyor...
Her yerde yılanlar
Doğruluyorum...
İçimden çıkıyor
Yılanlar yılanlar yılanlar...
Kafatasım tekrar kapanıyor
Yeni bir gün
Damarlarımda yine yeni yılanlar
Şişene kadar...
Yataktaki yılanları
Süpürüyorum...
Süpürüyorum...
19 Haziran 2023
Gülten Ağrıtmış